Author Topic: 2013 NFL Free Agency  (Read 24864 times)

Offline Foldingo

• Veteran
    • View Profile
2013 NFL Free Agency
« on: February 18, 2013, 07:08:42 pm »

Od danas NFL timovi mogu da "Tag"-uju svoje igrace. To je prava prilika da se otvori novi topic za FA period.

Free Agency pocinje 12. marta. Gde saznati sta se desava?

1. Profootballtalk (veoma brzo izbacuju vesti, ne ganjaju u potpunosti proverene informacije, daju saljive komentare i u svojim tekstovima imaju linkove ka prethodnim vestima koje su u vezi sa odredjenim igracem, trenerom, timom...)

2. Rotoworld (jasno, brzo, detaljno, precizno - odlican sajt ukoliko sto pre zelite da saznate sta se desava sa igracem, trenerom, odnosnom timom koji vas zanima)

3. KFFL (kratke i brze vesti, bez mnogo analiza i sirenja price, jako dobro update-ovan sajt)

4. Twitter - ko ima nalog (a i ko nema) moze da prati likove poput Adam-a Schefter-a (ESPN) ili Jason-a la Canfora-e (NFL). Njih dvojica vise po ceo dan na Twitter-u i redovno objavljuju najvaznije vesti.

5. Lokalni sajtovi koji prate timove su cesto najbrzi izvor informacija. Za njih rade novinari koji su bliski sa timovima i umeju prvi da dodju do odredjene informacije, pa pogledajte na netu koji su to lokalni sajtovi koji prate vas tim (npr. Inside Bay Area prati desavanja u Oakland-u i San Francisco-u)

6. Pratite nas forum  :w00t:

:football: Pravila o "slobodnim igracima" (Free Agents)

Restricted free agents - [RFA]

Restricted free agents are players who have three or more accrued seasons of service and whose contracts have expired. RFAs have received qualifying offers from their old clubs and are free to negotiate with any club until a deadline which occurs approximately a week prior to the NFL Draft, at which time their rights revert to their original club. If a player accepts an offer from a new club, the old club will have the right to match the offer and retain the player. If the old club elects not to match the offer, it may receive draft-choice compensation depending on the level of the qualifying offer made to the player. If a player does not receive an offer sheet from his original team, he becomes an unrestricted free agent.

Each player that signs a tender receives the one-year salary that corresponds to the tender level. Teams which choose not to match an offer on a player with a low tender receive a draft pick corresponding to the round in which the player was originally drafted (except that the highest pick that can be surrendered for such a tender is a second-round pick). For example, a player who was originally drafted in the sixth round of the NFL Draft would force the team signing him to give his former team a sixth-round pick in the upcoming draft as compensation for his service. No compensation is required for an undrafted player on the lowest tender amount, so teams with valued undrafted RFAs are taking a notable risk by offering such tenders.

Unrestricted free agents - [UFA]

Unrestricted free agents are players who have completed four or more accrued seasons of service and whose contracts have expired. They are free to sign with any franchise.

Exclusive rights free agent - [ERFA]

There is one other kind of free agent, which isn't really very "free" at all. That is the Exclusive Rights Free Agent (ERFA). Such a player has no more than two accrued seasons in the NFL and may only sign with his prior team, provided, of course, that the team extends a minimum qualifying offer to the player.

Undrafted free agents - [UDFA]

Undrafted free agents are players eligible for the NFL Draft but who are not selected; they can negotiate and sign with any team.

Franchise tag

Each Club can designate one of its players who would otherwise be an UFA or RFA as a Franchise Player each season. Something that even some of the most knowledgeable sports fans do not realize is that a team has the option of designating a Franchise player with one of two tags: "Exclusive" or "Non-Exclusive".

Any Club that designates a Franchise Player as "Exclusive" shall be the only Club with which that Franchise Player may negotiate or sign a contract.

Spisak igraca koji su tag-ovani ove sezone:

Transition tag

Each Club can also designate one UFA or RFA as a Transition Player. Any Club that designates a Transition Player shall receive the Rights of First Refusal. In order to designate an UFA or RFA as a Transition Player, the team must tender the player a one year contract for the average of the ten largest prior year salaries for players at the position at which he played the most games during the prior year, or 120% of his prior year salary, whichever is greater.

Waived player

A team makes an American football player contract or NFL rights (such as NFL draft rights to an unsigned player) available to all other teams. During the season (starting July 4 and lasting through the regular season), each team has 24 hours to file a claim for a player that another team has made available through the system or waive the right to do so. During the offseason each team has several days to file such claims. Claiming teams are assigned the rights to or contracts via a priority system based on inverse order of winning percentage. Players that pass through waivers unclaimed become free agents. Waiver claims are irrevocable. A player who has been cleared waivers and become a free agent shall be immediately free to negotiate and sign a player contract with any NFL Club, and any Club shall be completely free to negotiate and sign a player contract with such player.

Verzija na srpskom jeziku (objasnjenje napisao marasin)

Sorry but you are not allowed to view spoilers content.

:football: 2013 Salary Cap

:football: FA Tracker

Football's Future ima jednostavan program koji brzo i efikasno vodi racuna o svim potpisanim igracima.

Pro Football Focus je jos jedan izvor informacija i ima lepo sredjenu listu svih FA igraca. Bice korisno koristiti i ovaj sajt.
“Winning is not a sometime thing, it is an all the time thing.” - Vince Lombardi

Offline Foldingo

• Veteran
    • View Profile
Re: 2013 NFL Free Agency
« Reply #1 on: February 18, 2013, 07:14:04 pm »
Ne znam koliko ce sve biti detaljno propraceno kao i prosle godine, ali ako nista drugo, ovde cemo moci da komentarisemo sta su NFL timovi uradili na "pijaci" :)
“Winning is not a sometime thing, it is an all the time thing.” - Vince Lombardi

Offline Digger

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #2 on: March 11, 2013, 08:14:28 pm »
Foldi, mogli bi da pocnemo. Sutra je 12-ti, a dosta je vec stvari dogovoreno, a ima i re-sign-ovanih igraca.

Bowe ostaje u Chiefs-ima. Cullen Jenkins u Giants-e...itd.

Offline Foldingo

• Veteran
    • View Profile
« Reply #3 on: March 11, 2013, 09:20:07 pm »
Da, s tim sto nemam spisak poput onog od prosle godine. Ali znacajnija potpisivanja igraca svakako mozemo da stavljamo ovde.

Offline Digger

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #4 on: March 11, 2013, 09:52:41 pm »
Mozda uspemo da skrpimo spisak. Ako bi se iscimali svi, pa svako sastavio listu bar za po neku poziciju i onda to spojili sve ovde u jedan post. Ako nema zainteresovanih, onda neka bude tako kako si predlozio.

Offline Foldingo

• Veteran
    • View Profile
« Reply #5 on: March 12, 2013, 09:23:20 pm »
Twitter poludeo od 21h :)

TE Fasano u Chiefs-ima (steta), Asomugha i Fitzpatrick cut-ovani. Loadholt ostaje u Vikes-ima.

Offline Otis

• Probowl
    • View Profile
« Reply #6 on: March 12, 2013, 09:34:33 pm »
Bennett kod nas,fino.Jos Longa da ugrabimo pa da hejlujem ponovo ovog sa avatara
Šampion Endzone III-B lige za 2015.godinu!
Šampion Vince Lombardi Keeper lige za 2019.godinu!
Šampion AllDef lige za 2021.godinu!
Šampion Dynasty NBA za 2022/23!

Offline Nikša

• HOF
  • Reddit je keva.
    • View Profile
« Reply #7 on: March 12, 2013, 09:34:57 pm »
DOLPHINS REACH AGREEMENT WITH MIKE WALLACE

Offline Foldingo

• Veteran
    • View Profile
« Reply #8 on: March 12, 2013, 09:37:54 pm »
OG Levitre u Titans-ima defininitivno. Kruger u Browns-ima. Uz Wallace-a, sve stvari za koje se znalo i pre pocetka FA perioda.

Offline Stana

• Veteran
    • View Profile
« Reply #10 on: March 12, 2013, 09:56:00 pm »
DOLPHINS REACH AGREEMENT WITH MIKE WALLACE
ode moj pik prve runde koji sam mislio draftovati na nasem mocku za delfine  :wall:  :D

Offline Otis

• Probowl
    • View Profile
« Reply #11 on: March 12, 2013, 10:00:26 pm »
Jel zna neko sta je sa Gonzom? :hm:

Offline Stana

• Veteran
    • View Profile
« Reply #12 on: March 12, 2013, 10:13:12 pm »
valjda je odlozio penziju  :hm:
Patriote bi WR Austina,kao i Bengalsi...videcemo

Offline Foldingo

• Veteran
    • View Profile
« Reply #13 on: March 12, 2013, 10:51:55 pm »
Ellerbe u Dolphins-ima. Colts-i potpisali pola lige :D

Offline Disco Jamal

• Starter
    • View Profile
« Reply #14 on: March 12, 2013, 11:35:59 pm »
Jason La Canfora ‏ @ JasonLaCanfora
LB Dannell Ellerbe leaves the Super Bowl champs for a deal he could not refuse in Miami - 5yrs, $35M.

:rofl:

Offline starr

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #15 on: March 12, 2013, 11:38:21 pm »
Koja ludnica prvog dana...

Šteta što nismo organizovali nešto slično kao prošle godine pa da kao ljudi ispratimo sve promene ali vidim da ove godine imamo mnogo manje slobodnog vremena. :(

Offline Digger

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #16 on: March 12, 2013, 11:44:52 pm »
Koja ludnica prvog dana...

Šteta što nismo organizovali nešto slično kao prošle godine pa da kao ljudi ispratimo sve promene ali vidim da ove godine imamo mnogo manje slobodnog vremena. :(
Ja imam manje vremena, ali bih odvojio vremena za ovo. Zato i jesam predlozio da se skrpimo i napravimo listu, ali nije bilo zainteresovanih izgleda.  :(

A Safet gore umire od smeha zbog ugovora koji je Ellerbe dobio. :D

Offline vladarule

• Veteran
    • View Profile
« Reply #17 on: March 12, 2013, 11:45:13 pm »
Cook u Ramsima. Konacno i mi da se pokrenemo  :cheer: :cheer:

Aj jos Delmas i Long, bearsi uzeli Bushroda, i eventualno neki WR, Amendola ili Jennings  ::) , i ja zadovoljan  :D :D
Vernon Davis je jedna zena i nije sluzio vojsku

Offline Digger

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #18 on: March 12, 2013, 11:49:04 pm »
Bar ste TE-a pokupili, sad ste mirni. :D

Offline vladarule

• Veteran
    • View Profile
« Reply #19 on: March 12, 2013, 11:51:59 pm »
Cek da draftujemo jos jednog  :D
Vernon Davis je jedna zena i nije sluzio vojsku

Offline Foldingo

• Veteran
    • View Profile
« Reply #20 on: March 12, 2013, 11:53:54 pm »
I onda Dolphins-i otpuste Dansby-a :huh:

Rams-i pokupili najboljeg FA TE. Dobar posao.
Chiefs-i pokupili Devito-a, koji je slican igrac Dorsey-u.
Bushrod u Bears-ima. Zanimljivo.

Breaking News: #Cardinals signing former #Bengals LB Ray Maualuga.

Offline starr

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #21 on: March 13, 2013, 12:23:15 am »
Bushrod u Bears-ima. Zanimljivo.

Čeka se Otisova reakcija. :)

Offline Otis

• Probowl
    • View Profile
« Reply #22 on: March 13, 2013, 12:41:48 am »
Nisam bas previse zadovoljan. Potpisan je pre svega zbog Kromera. Jeste upgrade u odnosu na onu lešinu,videcemo koliki...
Inace, apsolutni hit do sada je preko 3 milke po sezoni koje ce Chiefsi dati za rezervnog kvotera Saintsa... :novak:

Online omiljeni

• Probowl
    • View Profile
« Reply #23 on: March 13, 2013, 12:47:26 am »
sunce ti, kakvi sve pavijani su dobili ugovore 1. dana free agencyja  :rofl:

Šampion Endzone III-B lige za 2007.godinu!

Šampion Endzone III-B lige za 2021.godinu!

Offline Digger

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #24 on: March 13, 2013, 01:00:39 am »
Je l' neko video Harvin-ov novi ugovor? :D

67 milki za 6 godina.

Offline Digger

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #25 on: March 13, 2013, 01:11:53 am »
Cut-ovan DHB...

Offline Reignman

• Probowl
    • View Profile
« Reply #26 on: March 13, 2013, 01:13:46 am »
D. Orlando Ledbetter ‏@AJCFalcons
#Falcons CB Brent Grimes is coming back for another year.

Offline Digger

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #27 on: March 13, 2013, 01:52:34 am »
Sad javljaju da je pogresno procitano i da nema dogovora izmedju Falcons-a i Grimes-a.

Offline marasin

• Veteran
    • View Profile
« Reply #28 on: March 13, 2013, 02:12:49 am »
Je l' neko video Harvin-ov novi ugovor? :D

67 milki za 6 godina.
Pa otprilike, koliko sam video. Nekih 25M garantovano. Sto znaci da je ovo pun ugovor sa svim incantivitisima (ili kako se vec pise).

Offline Reignman

• Probowl
    • View Profile
« Reply #29 on: March 13, 2013, 08:22:52 am »
The Falcons have agreed to terms on a six-year deal with left tackle Sam Baker.

Offline Nikša

• HOF
  • Reddit je keva.
    • View Profile
« Reply #30 on: March 13, 2013, 01:55:43 pm »

Offline Otis

• Probowl
    • View Profile
« Reply #31 on: March 13, 2013, 02:49:30 pm »
Jos je rano za neke ocene, al mi se jako svidja sta su uradili (forumski favoriti) Browns-i. Odbrana im je bila prilicno solidna i prosle sezone, ove godine ce da iskidaju.
Dolphinsi-super posao.
Titani su napravili zid ispred kvotera ( ko god to bio); Johnson ce mi biti prioritet za prvog fantasy Rb sledece godine...

Offline Foldingo

• Veteran
    • View Profile
« Reply #32 on: March 13, 2013, 06:25:15 pm »
sunce ti, kakvi sve pavijani su dobili ugovore 1. dana free agencyja  :rofl:

Pogotovo sto ova FA klasa nije nesto bas spektakularna...

Jos je rano za neke ocene, al mi se jako svidja sta su uradili (forumski favoriti) Browns-i. Odbrana im je bila prilicno solidna i prosle sezone, ove godine ce da iskidaju. Dolphinsi-super posao. Titani su napravili zid ispred kvotera ( ko god to bio); Johnson ce mi biti prioritet za prvog fantasy Rb sledece godine...

Preplacivanje igraca koji nisu "difference maker"-i mi nikada nije bio dobar posao. Vise mi se dopada sta su Colts-i uradili kada se pogleda odnos kvalitet/cena/potreba potpisanih igraca.

Offline velja

• HOF
    • View Profile
« Reply #33 on: March 13, 2013, 06:28:04 pm »
Bush u DET

Offline starr

• Global Moderator
    • View Profile
« Reply #34 on: March 13, 2013, 06:41:05 pm »
Vise mi se dopada sta su Colts-i uradili kada se pogleda odnos kvalitet/cena/potreba potpisanih igraca.

Erik Walden DEBELO preplaćen. Negde sam naleteo na komentar da ih je možda prevarilo to što je on imao verovatno najbolju partiju baš protiv njih. :)