Странке само на ТВ кампању потрошиле 34 милиона евраВладимир Гоати: Ово је најскупља предизборна кампања у историји наших избора.Рекламирање партија у електронским медијима, током шест недеља изборне кампање до 6. маја, коштало је више од 34 милиона евра. То је скоро шест пута више од суме коју су странке добиле из буџета, око пет милиона евра. Ово су прелиминарни и делимични резултати надгледања финансирања изборне кампање које је урадила и јуче представила јавности организација Транспарентност Србија. Ово је најскупља кампања у историји наших избора, рекао је Владимир Гоати, директор ове организације.
Како су навели у организацији Транспарентност Србија најскупљу кампању за парламентарне изборе имали су Уједињени региони Србије. Њихово рекламирање је коштало 620 милиона динара „што је више од суме коју су све странке заједно добиле из буџета за ову фазу избора”.
Према речима Немање Ненадића, програмског директора организације Транспарентност Србија, „постоји очигледан јаз између прокламованих прихода и расхода, па чак и да су странке успеле да обезбеде попуст за рекламирање на телевизијама у изборној кампањи од 50 одсто, што је невероватно”.
Ima se, moze se.