Nije toliko problem dimenzija aerodroma, prepesaciio bi svakako na vreme, nego koliko ima checkpointa i redova za cekanje izmedju dve tacke - dolaznog i odlaznog gatea.
Konkretno, glavni problem je pasoska kontrola - da li mozes kad izadjes iz aviona da odes do sledeceg gatea, a da ne ides kroz pasosku kontrolu? To je normalna stvar na vecim aerodromima koji su navikli na presedanja, ali na manjim gde se to redje desava, mozda i nije tako. Ako te izbace iz aviona na pasosku kontrolu i moras da prodjes jednom za ulazak u Svedsku, da stignes u glavni hol, i onda opet prodjes sve kontrole za sledeci let, onda jbg, nije toliko opusteno 2h... pogotovu sa non-EU pasosom gde obicno ima samo jedan salter i duza je procedura... meni je u Malmo-u trebalo skoro 2h od izlaska iz aviona dok sam prosao pasos...
Dodatna potencijalna komplikacija je ako ti je sledeci let unutar EU (kao sto jeste), mozda ide na aerodrom koji uopste nije predvidjen za medjunarodne letove, gde uopste nema pasoske kontrole, to znaci da onda to moras obaviti u Svedskoj.
U svakom slucaju, proveri sa kabinskim osobljem pre nego sletis da ti kazu gde i kuda i da ne cekas redove ako ne moras... a ako moras, onda skaci iz aviona cim sleti i pre ostalih 150 putnika