Je li neko video ove bilborde za Eurokrem na kojima velikim slovima piše "Srećna slava, domaćine", imaju slike onih kutija Eurokrema i Eurobloka, i piše "-20 posto". U uglu sitnijim slovima piše da akcija važi od 17. do 31. decembra.
E, sad, OK bi mi bilo da su to vezali za novu godinu, jelke, deda-Mraza, pičke materine... Ali kakve veze imaju slave sa Eurokremom? Ako misle da će neko ko ode kod nekoga na slavu domaćinovoj deci da donese Eurokrem ili Euroblok, grdno su se prevarili, ne znam nikoga ko to radi.
Ako misle da će neko od domaćina da upotrebi Eurokrem za nešto što sprema za slavu, opet su se grdno prevarili, sve slave u ovom periodu su posne.
Uopšte ne mogu da provalim šta su hteli da postignu sa "Srećna slava, domaćine". A opet, to je u vlasništvu Rodoljuba Draškovića, rođenog brata Vuka Draškovića (pa možete da pretpostavite o kakvom se mentalnom sklopu tu radi). Pričao mi je jedan kolega koji je radio kod njega u Swisslionu kolika je to budaletina, jednom je pozvao tehnologe koji 30 godina prave Eurokrem i rekao im da oni nemaju pojma, već je on napravio svoj sopstveni recept za Eurokrem. Naravno, ukus je bio očajan, prodaja je krenula vrtoglavo naniže, pa je brže-bolje pustio ljudima da ponovo prave to po starom receptu.