Мени је код наших аутопутева најзанимљивије то што је убедљиво најгори део оних неколико километара пре (или после, зависи одакле идеш) границе са Хрватском. Тачно психолошки делује да мислиш да је још гора разлика између наших путева и запада него што је чињенично стање, а стање наравно уопште није сјајно. Нисмо ми по том питању толико трагични у односу на околне земље колико људи трипују, али да се краде - краде се и то у ненормалним количинама. На крају крајева држава се толико задужила од 2008. на овамо да би путеви требали да нам буду као писте за Ф1. Приоритет треба да буде обилазница око БГа па тек онда изградња оног аутопута ка ЦГ, Ниш - Приштина и остала лудила од којих и нећемо имати толико користи. Треба Турци да буду задовољни и да не траже алтернативе, јер `нам` оставе огромне количине пара сваке године, а `наша` власт као да се труди да их отера - прошле године су рецимо биле ненормалне гужве код Велике Плане и...код искључења за Пожаравац колико се сећам...јер смо у свој својој мудрости кренули да поправљамо аутопут у сред сезоне Турака. Иначе ускоро ће бити 800 уместо 730 путарина за прву категорију до Ниша.
Што се тиче Никшине зезанције на тему тог дела Србије, баш пре неки дан налетех на прилог о сточарству у пиротском округу како је све отишло у курац и како ће ускоро прснути цела производња чувеног пиротског качкаваља ако се нешто не промени, а наравно да неће. Макар пеглане кобасице да опстану