A za top 5, sta znam, 5 sam ih i gledao otprilike, ovi nominovani za oskara i jos poneki. Sem Skyfalla nijedan nije odusevio. Novi Die Hard je ok zabava. Django je dobar ali je razocarenje, pogotovo od nekih dva sata pa do kraja. Taken 2 mi se vise svidja nego vecini. Pi je dobar. Argo je ok, takodje dobra i napeta zabava. Hobita nisam gledao i ne planiram.
The Raid Redemption bih preporucio svim ljubiteljima zestoke akcije bez puno objasnjavanja, hvala Mixxeru.
Atlas oblaka je zanimljiv, secam se kritike da ima bolje ostvarenje na temu ali ne mogu da se bas prisetim koncepta, koji mi se svidja.
Poslednji Batman je valjda bio ove godine, veoma tanko.
Rado cu gledati francuske i druge filmove sto su ovde okaceni na zadnjih 10ak strana, odmor od ljutog mejnstrima.