Zasto se reklamira tetrapak na tv-u ?
To je nešto što se zove izgradnja brend imidža i brend avernesa, koji se kasnije realizuje u prodaji ka njihovim klijentima (business to business, popularni B2B), tj. mlekarama, sokarama i slično. To je tzv. pull strategija, u kojoj oni privlače klijente ka sebi, a usput elegantno stimulišu potrošače da kupuju proizvode u njihovoj ambalaži, jer će onda mlekare kupiti više kartona, brže će izraubovati mašine, pa će im uzeti pare na održavanje i bržu amortizaciju...
U Srbiji im je jedina konkurencima Elopak, norveška firma (ovi Skandinavci drže monopol na pakovanje raznih prehrambenih tekućina), oni prave ono Imlekovo pakovanje mleka i jogurta od 1 litar (visoko a usko, koje se završava 'na dve vode' i ima onaj veliki roze čep na jednoj od te dve bočne stranice na vrhu), a tamo mi inače radi burazer...
Stoga Tetra pak i nema neku žešću potrebu da se reklamira, ali kad već imaju odobren budžet za to od strane svog HQ-a, zašto ga ne potrošiti (tu onda stupa na snagu ono što je SBK rekao za niški vodovod, zaigra Kićanović i gotova stvar).
Inače, kad bih im ja osmišljavao kampanju, ja bih išao na seljačku varijantu - pošalji 5 ili 10 logoa Tetrapaka sa ambalaža i dobićeš stan u BGD, Volvo XC90 i tome slično, time bi najbolje digli brend avernes, svi bi zagledali u mleka i sokove da li su u Tetra pakovoj ambalaži ili ne...