Author Topic: ConquerClub_AF mapa  (Read 9550 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mr.green

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 6417
  • Scott Sterling: The Man, The Myth, The Legend!
    • View Profile
ConquerClub_AF mapa
« on: November 05, 2011, 05:40:14 pm »

Sampion IIIb lige za 2016. godinu

Offline tonyk

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 7335
  • Endzone is back
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #1 on: November 05, 2011, 05:41:42 pm »
desetka za upornost

Offline tonyk

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 7335
  • Endzone is back
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #2 on: November 05, 2011, 05:42:56 pm »
e da, sad imaš onu baseball mapu aktivnu, može da se preuzme par ideja.

Offline mr.green

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 6417
  • Scott Sterling: The Man, The Myth, The Legend!
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #3 on: November 05, 2011, 05:48:11 pm »
slede objasnjenja
samo minut da nahranim klinca

Sampion IIIb lige za 2016. godinu

Offline mr.green

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 6417
  • Scott Sterling: The Man, The Myth, The Legend!
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #4 on: November 05, 2011, 06:16:04 pm »
ovo je neka kombinacija Rail/metro mape. recimo da se moze tako reci.
ima jos stvari koje mi nisu jasne ili ne znam kako da ih upotrebim, pa sam zato postavio mapu da kroz razgovor dodjemo do nekih ideja.
u ovoj fazi je uradjena samo teritorija za igru, bez legende, bez imena mape, bez bonusa i tako tih dodatnih stvari.
nista na ovoj mapi nije definitivno i sve je podlozno promenama, ukljucujuci i imena pozicija ako ih nisam dobro napisao.

igra pocinje sa pocetnih pozicija (posebno za napad i odbranu) koje su izdvojene u vrhu polja:
def: NT, LILB, FS i RCB.
off: QB, RB, C i RWR.
moze se igrati 1vs1, 2vs2, 3vs3 i 4vs4.

sa pocetnih polja se napadaju odgovorajuca polja na polju za igru, za koja jos uvek nisam siguran koliko treba da imaju neutrala.
osnovni cilj igre je osvojiti sva cetiri TD polja ili pobiti svu vojsku neprijatelja.
razmisljam se da li je bolje recimo osvojiti tri od cetiri TD-a i zadrzati ih jedan krug.

bonusi se dobijaju osvajanjem polja sa istim bojama, a moj predlog je da bude ovako:
narandzaste: +6
plave: +2
pink: +4
ljubicaste: +3
zelene: +5
crvene: +4
INT's bele: +4
FUM bele: +4

moguce da je ovo malo ili nije dobro izbalansirano. mozda bi DEF front 3 trebalo da vredi vise. ili mozda LB linija.
nemam ideju sta da radim sa Yellow & Red flagovima. posto su u pitanju kazne donosile bi negativne bonuse, ali ne znam kako. mozda da je potrebno drzati i zastavicu i polje koje ona napada da bi polje bilo u plusu; ako osvojis polje, a ne i zastavicu za koje je vezano automatski se to polje resetuje na tri/pet neutrala. ovo je samo predlog.

takodje nemam ideju kako da koristim sudije. oni su crno beli.
to bi mogla da budu polja za bombardovanje ili tako nesto.

na polju za igru je strelicama predstavljeno ko kako napada, gde su napadi jednosmerni, gde su dvosmerni. tamo gde nema belih strelica napadi nisu ni omoguceni. plave i zute strelice oznacavaju pravac kretanja lopte (ladno nigde nema lopte na mapi  :huh: ).
slova na dnu polja oznacavaju ime svakog polja, pa je tako
NT: J3
RB: O1
FS: F2 itd...

Sampion IIIb lige za 2016. godinu

Offline mr.green

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 6417
  • Scott Sterling: The Man, The Myth, The Legend!
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #5 on: November 05, 2011, 06:33:09 pm »
ako imate vremena napisite sta bi ste voleli da vidite na ovoj mapi i kako bi voleli da izgleda.
sve ideje su dobro dosle, cak i one koje se vama cine manje bitnim ili mozda cak i nebitnim.
sto vise predloga to bolje.
sto vise misljenja mapa ce biti funkcionalnija i igrivija.

predlozi mogu da se odnose na sve sto vam padne na pamet: na gameplay, na izgled, na boje, na fontove, na cilj igre, na bonuse... sve sto je vezano za mapu.

Sampion IIIb lige za 2016. godinu

Offline mr.green

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 6417
  • Scott Sterling: The Man, The Myth, The Legend!
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #6 on: November 07, 2011, 07:15:43 pm »
uh, al se povela zestoka rasprava oko ove mape   :D

Sampion IIIb lige za 2016. godinu

Offline SS26

  • Starter
  • **
  • Posts: 151
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #7 on: November 08, 2011, 09:38:41 am »
pa zar nismo vec raspravljali?  :)

zastavice - mozda da budu neutrali, i da svaki igrac (ili samo kapiteni) moze da napadne zastavicu - ona preko zastavice moze da napadne sve igrace suprotnog tima - odbrana napad i obrnuto

sudije - isto neutrali, s tim da mogu samo da bombarduju, ne mozes da predjes sa sudije na drugo polje. Sudije bi mogli da napadnu samo kapiteni i kad ih osvoji npr. jedan od kapitena odbrane da bombarduje sve igrace napada

bonusi

- odbrana -  DL, LB, DB
- napad - OL, WR, bekovi

S tim da ce biti tesko bonuse braniti zbog sudija/zastavica i zbog spoja OL i DL.

Mislim da bi mapa s ovim sistemom bombardovanja dosta podsecala npr. na Napoleonove ratove.

Offline lordnex

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 7382
    • View Profile
    • www.sql-kefalo.net
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #8 on: November 08, 2011, 01:31:47 pm »
moze se igrati 1vs1, 2vs2, 3vs3 i 4vs4.

Jesi li siguran da CC dozvoljava ovakva ogranicenja? Mislim da moras da predividis i 'Standard' partije do 8 igraca.

Offline tonyk

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 7335
  • Endzone is back
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #9 on: November 08, 2011, 01:53:06 pm »
definitivno ne može to.
ali može se preporučiti nekako u legendi.

a naravno mora se računati i na neparan broj igrača, da svi budu ravnopravni

Offline lordnex

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 7382
    • View Profile
    • www.sql-kefalo.net
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #10 on: November 08, 2011, 07:25:29 pm »
uh, al se povela zestoka rasprava oko ove mape   :D

pa zahteva da se malo vise vremena odvoji da se prouci i razmisli

ja sam danas malo gledao, ali jos nemam neke definitivne predloge

u svakom slucaju, ako si za, da se ovo izgura, ja cu ti pomoci oko pisanja xml-a (to sam vec ranije obecao), a trebalo bi sto pre otvoriti tamo zvanican topik i prepustiti ljudima koji se bolje razumeju u mapmaking da daju predloge i komentare

Offline mr.green

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 6417
  • Scott Sterling: The Man, The Myth, The Legend!
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #11 on: November 08, 2011, 07:56:47 pm »
zastavice - mozda da budu neutrali, i da svaki igrac (ili samo kapiteni) moze da napadne zastavicu - ona preko zastavice moze da napadne sve igrace suprotnog tima - odbrana napad i obrnuto

sudije - isto neutrali, s tim da mogu samo da bombarduju, ne mozes da predjes sa sudije na drugo polje. Sudije bi mogli da napadnu samo kapiteni i kad ih osvoji npr. jedan od kapitena odbrane da bombarduje sve igrace napada

bonusi

- odbrana -  DL, LB, DB
- napad - OL, WR, bekovi

S tim da ce biti tesko bonuse braniti zbog sudija/zastavica i zbog spoja OL i DL.

Mislim da bi mapa s ovim sistemom bombardovanja dosta podsecala npr. na Napoleonove ratove.
vlado, ovo su odlicni predlozi.
jedino jos da odredim koji su kapiteni, ali ideja je super.
za bonuse sam mislio da budu polja po bojama. zauzmes iste boje i imas bonus. jedino nisam siguran da li su bonusi mali ili bi ih trebalo povecati.
sudije bi mogle da budu neutrali koji se resetuju na nulu nakon zavrsenog kruga.

za flagove: jesi li mislio da se sa njih moze napadati dalje? a da se nakon zavrsene runde opet resetuju na pocetni broj neutrala?

Jesi li siguran da CC dozvoljava ovakva ogranicenja? Mislim da moras da predividis i 'Standard' partije do 8 igraca.
da. glupo sam napisao. mislio sam upravo na to, ali se nisam lepo izrazio.
pravi problem bice kako izbalansirati pozicije, tako da nijedna ne donosi preveliku prednost.
da pocetne pozicije imaju jednake mogucnosti u napadu i jednake opcije napredovanja.

a naravno mora se računati i na neparan broj igrača, da svi budu ravnopravni
da, da. i to je jedan od problema.
za resenje ovog problema kljucna je dobra izbalansiranost napada, odbrane i startnih pozicija.

u svakom slucaju, ako si za, da se ovo izgura, ja cu ti pomoci oko pisanja xml-a (to sam vec ranije obecao), a trebalo bi sto pre otvoriti tamo zvanican topik i prepustiti ljudima koji se bolje razumeju u mapmaking da daju predloge i komentare
vec od ranije imam otvoren topic za ovu mapu (jos od onda kada sam prvi put krenuo da radim na njoj).
sada samo cekam da malo prepravim ovu mapu, pa cu postovati tamo da vidim sta kazu.

ono sto je sigurno jeste da ce mi biti potrebna pomoc sa graficke strane, tacnije da lepo "upakujem" mapu.
foldi bi mogao savetima dosta da pomogne. nadam se da zalazi na ovaj thread.

Sampion IIIb lige za 2016. godinu

Offline lordnex

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 7382
    • View Profile
    • www.sql-kefalo.net
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #12 on: November 08, 2011, 08:24:47 pm »
Ja bih spojio sudije i zastavice, recimo nekoliko okolnih igraca moze da napada sudiju, a samo sa sudije moze da se uzme zastavica. Sa zastavice se bombarduje pola terena, ali se restartuju na neutral.

Offline mr.green

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 6417
  • Scott Sterling: The Man, The Myth, The Legend!
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #13 on: November 08, 2011, 10:14:18 pm »
Ja bih spojio sudije i zastavice, recimo nekoliko okolnih igraca moze da napada sudiju, a samo sa sudije moze da se uzme zastavica. Sa zastavice se bombarduje pola terena, ali se restartuju na neutral.
mislim da je bolje razdvojiti sudije i zastavice.
svidja mi se vladin predlog, pa bih recimo iskombinovao ovako:
- sa sudija (samo kapiteni) bombardujes ceo teren i ne mozes da napredujes dalje sa tog polja, koje se automatski nakon odigrane runde resetuje na odredjeni broj neutrala.
- sa zutih zastavica (okolni igraci) bombardujes suprotnu polovinu terena, mozes da napredujes sa tog polja i nakon odigrane runde resetovanje na pocetne neutrale.
- crvena zastavica treba da bude najmocnija, tj. da nanosi najvise stete, ali nemam pojma sta bi ona mogla "da radi"...

Sampion IIIb lige za 2016. godinu

Offline lordnex

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 7382
    • View Profile
    • www.sql-kefalo.net
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #14 on: November 08, 2011, 10:52:42 pm »
al nekako mi je logika da sudija 'baca' (napada) zastavicu? :)



edit: a za crvenu bi onda trebalo da postoji HC

Offline SS26

  • Starter
  • **
  • Posts: 151
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #15 on: November 09, 2011, 12:13:30 am »

- sa sudija (samo kapiteni) bombardujes ceo teren i ne mozes da napredujes dalje sa tog polja, koje se automatski nakon odigrane runde resetuje na odredjeni broj neutrala.
- sa zutih zastavica (okolni igraci) bombardujes suprotnu polovinu terena, mozes da napredujes sa tog polja i nakon odigrane runde resetovanje na pocetne neutrale.

Bas ovako sam i ja mislio.

Za crvenu zastavicu stvarno nemam ideju, najlogicnije mi je da sa nje HC moze da napadne sudije, al ne znam kako bi to uklopio.


Razmisli o sledecem - da imas po 2 HCa, DCa, OCa i STCa i da to budu startna polja - to je 8, taman za 8 igraca. Naravno to treba malo razraditi...

Offline mr.green

  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 6417
  • Scott Sterling: The Man, The Myth, The Legend!
    • View Profile
Re: ConquerClub_AF mapa
« Reply #16 on: November 12, 2011, 02:13:14 pm »
postovao sam ideju i mapu na C&C forumu.
link: http://www.conquerclub.com/forum/viewtopic.php?f=63&t=132320&p=3450559#p3450559

bio sam slobodan da vasa misljenja napisem kao svoja, pa ako ja postanem slavan i vi ce te biti srecni.  :mr.green:

Sampion IIIb lige za 2016. godinu